TAGS-AT E JAVËS

Forum23 Qershor 2026, 15:16

Chi conosce Dritan Goxhaj conosce anche la sua vera storia.

Shkruar nga Ilir Kulla
Chi conosce Dritan Goxhaj conosce anche la sua vera storia.
Dritan Goxhaj e Edi Rama

Conosco bene la sua mente, non teme alcun tipo di potere, alcuna minaccia, bande e banditi di qualsiasi genere, non importa quanti soldi vogliano, nessun miliardario può minacciarlo perché è il tipo di schiavo che ama il denaro e il lusso, come un asceta che va a vivere da solo in montagna...

Una spiegazione forzata per Dritan Goxhaj. Inizierò raccontando la mia conoscenza con Tani. Durante la guerra del Kosovo, verso marzo del 1999, conobbi Sabit (Geci), che, oltre ad essere un connazionale e commilitone di Adem Jashari, era anche noto per essere un uomo duro, di cui, forse a ragione, avevano molta paura soprattutto alcuni vicini alla LDK. Sabit era con le stampelle perché ferito e pensavo che ci sarebbero state diverse persone ad accompagnarlo; in realtà, c'era solo un ragazzino, piccolo e magro, che era l'attuale Dritani.

In quel momento non lo riconobbi, capii solo che veniva dall'Albania. Qualche giorno dopo, parlando con Rramush Tahiri (il defunto), ex vice primo ministro del Kosovo, mi ricordò che Dritani era quel giovane pilota militare che, insieme all'altro pilota, il defunto Sallaku, ci aveva trasportato all'ospedale militare (il vicedirettore era l'attuale presidente Begaj) a Tirana, quando il giornalista francese era rimasto ferito e la piazza dove sarebbe atterrato l'elicottero era stata aperta e presidiata con un forcone in mano dal defunto Fatmir Haklaj insieme a Feriz Kernaja. In seguito venni a sapere che Tan, il pilota militare, era il figlio di uno dei nostri insegnanti alla scuola militare, Dilaver Goxhaj, che era andato in Kosovo ed era diventato il vice del capo di stato maggiore Bislim Zyrapi, e diversi altri ufficiali lo avevano seguito. Quando Dritani lasciò l'aviazione militare e si unì all'UCK, portò con sé 3 giovani ufficiali, suoi amici e piloti militari; L'età si fa sentire, erano giovani, la guerra aveva portato l'adrenalina patriottica al massimo ovunque ci fossero albanesi.

La guerra finisce. Il Governo Provvisorio viene istituito a Pristina. Azem Syla, Comandante Generale dell'UCK, diventa Ministro della Difesa del Governo Provvisorio insieme al Primo Ministro Hashim Thaçi. Daja (Azemi), il ministro di Drenica, aveva scelto come consiglieri due militari albanesi, Dilaver Goxhaj e Spiro Butka, entrambi ex membri dell'UCK. Per questo motivo, la piccola famiglia di Dilaver, composta dalla moglie militare e dalla sorella Rezi, studentessa di informatica, si stabilì a Pristina. Incontrai diverse volte Dritan e alcuni suoi amici dell'UCK provenienti dal Kosovo e dall'Albania per conversazioni politiche informali, ma niente di più. La guerra inizia a Preševa. Lavoravo per l'agenzia ANSA in Kosovo e il mio capo era Carlo Bollino, che mi disse: "Dovremmo andare a fare un reportage sulla guerra dell'UÇPMB". "Sì", gli risposi, "ho contattato qualcuno che mi ha detto che conoscevo bene due dei comandanti, Tan Goxhaj e Agron Haradinaj, scusate, il fratello di Nasimi". Beh, ho detto, come sta questo tizio, lo uccideranno lì, ho detto, un figlio unico.

Comunque, partimmo con Carlo, attraversammo il confine, dove i soldati americani gridavano: dove state andando, chi siete, ecc., ecc... A un certo punto fummo fermati da un'unità dell'UÇPMB; era Dritan Zheqi, amico di Tan Goxhaj, che era un po' più avanti, e Agron, che mi riconobbe e mi fece un cenno con la mano: lasciateli andare, visto che mi conoscevano bene. Dritan era giustamente arrabbiato con l'Albania in quel periodo perché il governo albanese con Meta come primo ministro e Hajdaraga come ministro aveva espulso gli ufficiali albanesi dall'esercito perché avevano abbandonato la carriera militare per unirsi all'UCK. La guerra a Preševa era finita e il Governo Provvisorio del Kosovo si era ritirato; ora c'era il governo dell'UNMIK e la famiglia Goxhaj era tornata a Tirana nella loro casa in via Bardhyl, ex soldati disoccupati. Dritan si trovava a Pristina e un bel giorno tornò a Tirana e venne a sapere che la polizia di Tirana aveva arrestato un terrorista del Kosovo. Bollino e Çani mi dicono in redazione: andate, tu e Artan Hoxha, perché conoscete il Kosovo, Tani, la polizia, Tropoja; quello che vedo alla Direzione di Tirana, il "terrorista" era Tani.

dritan goxhaj

11 Komente

1. V
    Vudi Xh

Duhet sa me pare te shpjegohen takimet e Goxhajt me Dejona Mihalin e Albin Kurtit, dhe perse keta jane duke kercenuar gazetaret e Kosoves qe raportojne te verteten

1. L
      Lanti, jo ai

Po pafytyresia qendron tek ky zhgarravina gjate. Me anonime (duket qe eshte bere shpejt e shpejt) njesoj si rasti i griseldes kerkon te laje surratin. Mire lanti se eshte kthy ne leter fshirje po nje karominister te merret me gjera kaq ordinere... .???? Do jete nen presion e hall te madh. Ata te cileve I ka premtuar, besoj jane kategoria qe ti shkulin koqet e ti fusin ne goje. Sdq po vazhdon te beje gafen me te rende pasi po kerkon, dhe vazhdon ta beje cdo dite edhe pse i ka dale boja, te perfshije presidentin Amerikan ne pislleqet e veta. Hajde se vitin è ri do ta festoje me zdromsin ne resortin e durresit, ke 7 penxheret

1. K
        Klei

Bravo Liro, Tani eshte aset kombetar. Une e kam ndjekur rastesisht te NTV dhe ben analiza ushtarake te shkelqyera dhe me ekspertize teknike te pastore. Duke mos e njohur hyra ne internet dhe aty u informova dhe mu kujtua dhe "terroristi" qe kishim arrestuar me buje para disa vitesh...burra si Tani dhe Dilaveri ne Shqiperi jane te rralle dhe duhet ti mbrojme si ASETE te rendesishme KOMBETARE

1. R
          Rama nBurg, Salehu nBurg!

Nese keto jane te vërteta,atehere Dritani duhet te mbështetet ne maksimum. Protestes dhe ndryshimeve u duhet nje djale patriot i palëkundur Rrugës, Dritani duhet te shpalos qëndrimet e tij per nje Shqiperi demokratike, per nje shtet ligjor e te forte dhe me alence to forte me SHBAte dhe me orientim europiano perendimor.

1. N
            Nebi

Ore ky qe po pershkruani ne kete shkrim, nuk eshte ai Dritani qe del çdo nate ne debate televizive ku vetdeklarohet si pro erdogan, pro ajatollah,pro putin, pro Kim Yong,pro Xi in Ping, anti evropian I thekur dhe anti anerikan i thekur. Biles ne nje interviste ka thene oublik8sht se kosoven nuk e ka çliruar SHBA me NATON, por ky monster. Kujt ti besojme. Aq me teper qe ketu paska dale nje sekret,SB I paska thene atij se SB te ka bere terrorist, ndaj te kemi arrestuar A e kuptoni seriozitetin e ketyre njerezve. Dhe ky do qe te drejtoje Shqiperine. Jesaj I thone te biem nga shiu ne bresher e uragan

1. A
              A. Baçe

Nëse ka njeri me N të madhe, ai është Dritan Goxhaj. Tejet vetvetja. Kulla vërtet nuk e thotë, por seleksionon mjeshtërisht imtësitë. Plutarku thotë nuk jam historian, jam biograf. Për mua më rëndësi ka një gjest, një qëndim i cili shpalos karakterin se beteja me 100 mijë ushtarë.

1. F
                Feti Dema

Ilir Kulla! Me stil e paraqet Dritan Goxhaj si përkthyes të një mikut tënd izraelit dhe veten si një intelektual oportunist. E kush e mendonte se Izraelitët do hiqeshin si bishti më i rëndësishëm se sqepari. SHBA dhe jo Izraeli . Shërbimet sekrete Amerikane dhe jo Mosadi determinuan 'lojën' në teren. Ndaj Ju më ngjani më shumë si lojtar në shërbim të establishmentit 35 vjeçar se sa një intelektual oportunist që shikoni nga do shkojë rryma.

1. K
                  KRENARI

LEGENA DRITANI JUVE NUK JU MER AS PER TI FSHI KEPUCET DRITANIT NUK I ARRINI AS DERI TEK GISHTI I KEMBES O HALE

1. E
                    Enzo

Bravo... te dale ne krye ky "kokeshkretë" eshte ideale.

1. P
                      Polici

Ilir Mulla gënjen. Hhistoria e Dritani Goxhajt është ajo që nuk i duhet Shqipërisë. Pyesni punonjesit e Policisë se perse është arrestuar dhe do mesoni një histori krejt ndryshe nga ajo që tregon Kulla.

1. S
                        Shpresa e Shqiperise.

Vazhdon historia e komunizmit, njerezit e ditur, trime e te shkolluar burgiseshin ose vriteshin, nuk I durronte dot partia. Dritani eshte hero. Ata jane heronj familjarisht. Bravooo Tani.

Lini një Përgjigje